نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2092
-
الف
+

جشنواره فلم شانگهای از داوران کشورهای جاده ابریشم استفاده کند

رئیس سازمان سینمایی ایران پیشنهاد داد تا در جشنواره فلم شانگهای از کشورهای حوزه جاده ابریشم به عنوان داور و عضو ثابت استفاده شود.

رئیس سازمان سینمایی ایران در دیدار با مدیر جشنواره فلم شانگهای چین پیشنهاد کرد این جشنواره از کشورهای حوزه جاده ابریشم به عنوان داور و عضو ثابت (هر سال یک کشور) استفاده کند.

به گزارش آی فیلم2، رئیس سازمان سینمایی ایران با اشاره به اهمیت کمربند جاده ابریشم چین اظهار کرد: از سیاست چین نسبت به این کمربند اطلاع داریم و می‌دانیم که از چه زمانی آن را دنبال می‌کند تا اتفاق مهمی در این حوزه بیافتد.

او با اشاره به اهمیت جشنواره فلم شانگهای در آسیا گفت: این جشنواره باید بتواند محلی برای گردهم آوردن سرمایه‌گذاران، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان باشد و نقش خود را در تولید در کنار جشنواره داشته باشد.

«محمد مهدی حیدریان» بازار چین را بازار بسیار بزرگی برای سرمایه‌گذاران دانست و گفت: خوب است سهمی از بازار چین برای کشورهای حوزه این کمربند وجود داشته باشد.

او اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم جشنواره فلم شانگهای در کنار نقشی که ایفا می‌کند از کشورهای حوزه جاده ابریشم به عنوان داور و عضو ثابت (هر سال یک کشور) استفاده کند زیرا این امر در تقویت مناسبات موثر است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر